Путильська громада
Чернівецька область, Вижницький район

Путильська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу правового, кадрового та інформаційного забезпечення апарату виконавчого комітету Путильської селищної ради

Дата: 29.10.2021 18:03
Кількість переглядів: 426

Фото без опису

   Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись постановою КМУ від 15. 02. 2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказом Головного управління Державної служби України від 08. 07. 2011 року № 164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців», Положенням про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого комітету Путильської селищної ради та Порядком проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад  посадових осіб місцевого самоврядування при виконкомі Путильської селищної ради, затвердженими розпорядженням селищного голови від 04. 01. 2021 року № 04, згідно розпорядження селищної ради від 29 жовтня 2021 року № 132, з метою формування дієздатного кадрового потенціалу, залучення на службу в органи місцевого самоврядування кваліфікованих спеціалістів:

  • оголошується конкурс на заміщення вакантної посади  начальника відділу правового,  кадрового та інформаційного забезпечення апарату виконавчого комітету Путильської селищної ради.

 

    Вимоги до кандидатів:

    - освіта вища відповідного професійного спрямування;

    - знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції», Закону України «Про адміністративні послуги», постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність відповідної сфери; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції відділів;

    - впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами;

    -  стаж роботи за фахом не менше 2 років.

   

     Для участі у конкурсі кандидатам необхідно подати такі документи:

  - заяву про участь в конкурсі;

  - заповнену особову картку /форма П-2 ДС/ з відповідними додатками;

  - автобіографію;

  - 2 фотокартки розміром 4 х 6 см;

  - копію документа, що посвідчує особу;

  - копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

    - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

    Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

     

    Документи приймають протягом 30-ти календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу на офіційному сайті Путильської територіальної громади ради за адресою: Путильська селищна рада (кабінет № 1), вул. Українська, 184, смт Путила.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь