ДОСТОВІРНІСТЬ ТА ПРАВИЛЬНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ – ЗАПОРУКА УНИКНЕННЯ ПЕРЕПЛАТ АБО НЕДОПЛАТ ПЕНСІЙ
Кожен роботодавець повинен усвідомлювати відповідальність за своїх працівників, забезпечуючи соціальний захист їхніх прав та можливість отримувати справедливо зароблену пенсію.
Для того, аби після виходу на заслужений відпочинок у людей не виникало проблем із зайво нарахованими або недонарахованими пенсійними виплатами, надані ними документи для призначення пенсій повинні бути правильно оформленими та містити достовірну інформацію. Про це мають подбати керівники, котрі формують та підписують такі документи.
Тому Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області вкотре звертається до роботодавців краю з проханням уважно та відповідально ставитись до заповнення документів, які видаються працівникам для призначення пенсій.