УБЕЗПЕЧТЕ СЕБЕ ВІД РИЗИКУ ВТРАТИ ТРУДОВОЇ КНИЖКИ - ПЕРЕВЕДІТЬ ДОКУМЕНТ В ЕЛЕКТРОННИЙ ФОРМАТ
У складних умовах воєнного стану особливої уваги потребує збереження персональних документів. За наявності підвищеного ризику їх втрати найкращим виходом із ситуації є внесення даних до електронних реєстрів та їх переведення в цифровий формат.
Зручним способом убезпечення від ризику пошкодження, втрати чи викрадення документа про трудову діяльність, тобто паперової трудової книжки, є створення її електронного аналогу. Для цього достатньо подати до Пенсійного фонду через вебпортал електронних послуг скановані копії усіх сторінок із записами. Зробити це може як роботодавець, так і сам працівник, авторизувавшись на цьому сервісі за допомогою кваліфікованого електронного підпису або з використанням Дія.Підпису.
Отож закликаємо громадян потурбуватись про надійну захищеність своїх документів, щоб у випадку втрати чи пошкодження не мати зайвих клопотів з їх відновленням. Сучасний формат персональної документації забезпечує не тільки гарантоване збереження даних і їх захищеність, виключає ризик втрати інформації та можливість її фальсифікації, а й спрощує процеси вирішення питань в державних органах завдяки швидкому доступу до потрібних відомостей. Маючи впорядковану електронну книжку, можна заздалегідь подати заяву на автоматичне призначення пенсії, уникаючи в такий спосіб необхідності особистого відвідування установи Фонду – з настанням пенсійного віку система на основі електронної персональної інформації про трудову діяльність людини, страховий стаж, величину заробітку і сплачених внесків автоматично здійснює призначення пенсії, визначає її розмір та дату виплати.