ВПОРЯДКОВАНІ ДАНІ В ЕЛЕКТРОННІЙ ТРУДОВІЙ КНИЖЦІ ПОЗБАВЛЯТЬ ЗАЙВИХ КЛОПОТІВ ПРИ ОФОРМЛЕННІ ПЕНСІЇ
Електронна трудова книжка – зручний та доступний сервіс, який дозволяє вести облік трудової діяльності в електронному форматі та за необхідності уточнювати й доповнювати відповідну персональну інформацію.
Кожній застрахованій особі варто заздалегідь переглянути свою електронну трудову книжку, за потреби самостійно або за допомогою роботодавця внести уточнення чи виправлення. Самостійно це можна зробити через Особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду України, авторизувавшись на цьому сервісі за допомогою кваліфікованого цифрового підпису чи з використанням сервісу "Дія.Підпис". Щоб подати інформацію про відсутні у Реєстрі застрахованих осіб періоди трудової діяльності, потрібно надіслати через вебпортал скановані копії документів, які підтверджують необхідність внесення коректив у розділі «Комунікації з ПФУ».
Електронний формат виключає ризик втрати інформації та можливість її фальсифікації, адже перед внесенням достовірність даних ретельно перевіряється. Маючи впорядковану електронну книжку, можна заздалегідь подати заяву на автоматичне призначення пенсії, яке буде здійснене з настанням пенсійного віку громадянина без потреби особистого відвідання ним установи Фонду. Призначення пенсії система здійснює автоматично на основі персональної інформації про трудову діяльність, страховий стаж, величину заробітку і сплачених внесків, яка міститься в реєстрі застрахованих осіб. Причому подати заяву на автоматичне призначення пенсії може людина будь-якого віку та в будь-який час – часових та вікових обмежень цей сервіс не передбачає. Використання електронних послуг є доволі зручним і зрозумілим, щодо цього на порталі є детальні інструкції.
Отож закликаємо буковинців дбати про своє пенсійне майбутнє вже сьогодні, відстежуючи та за потреби впорядковуючи персональну інформацію в Електронній трудовій книжці.