ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ СУБCИДІЇ ONLINE НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПФУ
ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ НА ПРИЗНАЧЕННЯ СУБCИДІЇ ONLINE НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПФУ
Для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.
Це можна зробити #online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (#КЕП).
Алгоритм дій наступний:
заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);
авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
в особистому кабінеті обираємо розділ "Комунікації з ПФУ" й натискаємо на пункт "Заява на житлову субсидію чи пільгу";
перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.
За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення" – "Статус звернення".