Путильська громада
Чернівецька область, Вижницький район

ЗАПИТУВАЛИ - ВІДПОВІДАЄМО

Дата: 05.01.2023 13:45
Кількість переглядів: 138

 

Запитуєте – відповідаємо

 

Як подати заяву-розрахунок за паперовим листком непрацездатності, який є продовженням випадку тимчасової втрати працездатності, за первинно виданим електронним листком непрацездатності?

 

Відповідно до законодавчих змін, страхові виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві здійснює Пенсійний фонд України.

Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування за лікарняними листками роботодавцю, як і раніше, необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам кошти.

Подати заяву-розрахунок страхувальники можуть двома способами:

  1. в електронному форматі - через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
  2. у паперовому вигляді, звернувшись до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України.

 

Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною.

 

Враховуючи той факт, що у роботодавця наявний паперовий листок непрацездатності, для отримання фінансування за лікарняним йому потрібно подати до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України заяву-розрахунок в паперовому вигляді

 

Інформативно:

 

Постановою правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено особливості застосування Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від 19 липня 2018 року № 12, на період до прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового порядку.

 

 Умови здійснення виплат за лікарняними працівникам не змінились. Оплата лікарняних здійснюється роботодавцем так, як це було раніше – 5 днів за рахунок власних коштів, починаючи з шостого дня – за рахунок страхових коштів, а у випадку лікарняних внаслідок нещасного випадку на виробництві – з 18 дня непрацездатності.

При цьому Закон скоротив час надходження за поданими роботодавцем заявами-розрахунками страхових коштів для виплати лікарняних. Якщо раніше Фонд соціального страхування України перераховував кошти роботодавцям упродовж 10-ти днів після надходження заяви-розрахунку, то Пенсійний фонд України здійснюватиме таке фінансування у триденний термін після надходження заяви-розрахунку.

Тож усі заяви-розрахунки, незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до Пенсійного фонду України.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь