A A A K K K
для людей із порушенням зору
Путильська громада
Чернівецька область, Вижницький район

ЗАПИТУВАЛИ - ВІДПОВІДАЄМО

Дата: 05.01.2023 13:45
Кількість переглядів: 88

 

Запитуєте – відповідаємо

 

Як подати заяву-розрахунок за паперовим листком непрацездатності, який є продовженням випадку тимчасової втрати працездатності, за первинно виданим електронним листком непрацездатності?

 

Відповідно до законодавчих змін, страхові виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві здійснює Пенсійний фонд України.

Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування за лікарняними листками роботодавцю, як і раніше, необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам кошти.

Подати заяву-розрахунок страхувальники можуть двома способами:

  1. в електронному форматі - через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
  2. у паперовому вигляді, звернувшись до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України.

 

Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною.

 

Враховуючи той факт, що у роботодавця наявний паперовий листок непрацездатності, для отримання фінансування за лікарняним йому потрібно подати до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України заяву-розрахунок в паперовому вигляді

 

Інформативно:

 

Постановою правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено особливості застосування Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від 19 липня 2018 року № 12, на період до прийняття правлінням Пенсійного фонду України нового порядку.

 

 Умови здійснення виплат за лікарняними працівникам не змінились. Оплата лікарняних здійснюється роботодавцем так, як це було раніше – 5 днів за рахунок власних коштів, починаючи з шостого дня – за рахунок страхових коштів, а у випадку лікарняних внаслідок нещасного випадку на виробництві – з 18 дня непрацездатності.

При цьому Закон скоротив час надходження за поданими роботодавцем заявами-розрахунками страхових коштів для виплати лікарняних. Якщо раніше Фонд соціального страхування України перераховував кошти роботодавцям упродовж 10-ти днів після надходження заяви-розрахунку, то Пенсійний фонд України здійснюватиме таке фінансування у триденний термін після надходження заяви-розрахунку.

Тож усі заяви-розрахунки, незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до Пенсійного фонду України.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь