Путильська громада
Чернівецька область, Вижницький район

ЯК СФОРМУВАТИ ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК ЗА ПАПЕРОВИМ ЛИСТКОМ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ

Дата: 02.02.2023 10:28
Кількість переглядів: 247

 

 

Заява-розрахунок формується в розділі «Заяви-розрахунки» електронного кабінету страхувальника.

 

Після заповнення реквізитної частини заяви-розрахунку з обов’язковим вибором в реквізиті «тип ЗР» - «Паперові листки непрацездатності» надається можливість включити в заяву-розрахунок інформацію про паперовий листок непрацездатності та кошти нараховані застрахованій особі, а також завантажити його скановану копію.

 

Також до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийняті рішення щодо фінансування.

УВАГА! Скан-копії, додані до заяви-розрахунку не зберігаються при збереженні чернетки. Тому їх потрібно додавати лише перед формуванням друкованої заяви та відправленням до Пенсійного фонду.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь