Путильська громада
Чернівецька область, Вижницький район

ЩО ОЗНАЧАЄ ПОВІДОМЛЕННЯ «ПОМИЛКА ОДНОЗНАЧНОГО ПОШУКУ В РЗО / ПЕРЕВІРТЕ КОРЕТНІСТЬ ПІБ ТА ДОКУМЕНТ», ОТРИМАНЕ ЛІКАРЕМ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ МЕДИЧНОГО ВИСНОВКУ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я? ЧОМУ Е-ЛІКАРНЯНИЙ НЕ СТВОРИВСЯ?

Дата: 20.03.2023 16:22
Кількість переглядів: 153

 

Відповідно до пункту 2 Порядку видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.06.2021 №1234, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.07.2021 за №890/36512:

Ідентифікованою вважається особа щодо якої інформація, яка надійшла з електронної системи охорони здоров'я, співпадає з відомостями Реєстру застрахованих осіб (далі – РЗО) за критеріями:

● реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії (за наявності) та номеру паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) - 100 % символів;

● прізвища, імені та по батькові (за наявності) особи - понад 90,0 % символів.

У разі, якщо при реєстрації лікарем медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я, від ПФУ надходить повідомлення «Помилка однозначного пошуку в РЗО / Перевірте коретність ПІБ та документ», це означає що е-лікарняний не створено.

В такому випадку, в першу чергу лікарю необхідно перевірити правильність введених персональних даних пацієнта в системі охорони здоров’я, оскільки зміни в медвисновок лікар може внести протягом 7-ми днів з дня його реєстрації (створення), тобто у разі пропущення 7-денного строку усунути помилку буде неможливо і е-лікарняний не створиться.

У разі, якщо проблема в Реєстрі застрахованих осіб, страхувальник провів необхідні коригування або сама застрахована особа, для прикладу, подала Анкету застрахованої особи, у лікаря є можливість зайти в уже створений медичний висновок і перевідправити його до ПФУ навіть якщо сплив семиденний термін після дати реєстрації медвисновку в електронній системі охорони здоров’я, оскільки в ньому лікар уже не проводить жодних змін, і лікарняний створиться.

Важливо! Таку дію (перевідправлення медичного висновку) лікар проводить тільки за зверненням пацієнта, який інформує лікаря про усунення розбіжностей в РЗО ПФУ.

 

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь