ПОДАННЯ СКАНКОПІЙ ТРУДОВИХ КНИЖОК СЬОГОДНІ – ЦЕ НЕ ПРАВО ЧИ МОЖЛИВІСТЬ, А НЕОБХІДНІСТЬ
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області нагадує.
10 червня 2021 р. набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» №1217-IX від 05.02.2021.
Прикінцевими та перехідними положеннями цього Закону встановлено, що включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом п’яти років з дня набрання чинності цим Законом на підставі відомостей, поданих страхувальником або застрахованою особою у порядку та строки, встановлені Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері трудових відносин.
Після завершення цих робіт наявні трудові книжки видаються працівникам особисто під підпис.
До завершення включення до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників дані трудової книжки використовуються для врахування відомостей про трудову діяльність за період до набрання чинності цим Законом.
Враховуючи діюче законодавство, Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області наполегливо просить роботодавців не зволікати з організацією роботи щодо подання сканованих копій трудових книжок до Пенсійного фонду України.
Подавши сканкопії трудових книжок своїх працівників вже зараз, роботодавець не тільки виконає вимоги Закону №1217-IX від 05.02.2021, а й подбає про забезпечення працівників державними соціальними гарантіями в майбутньому.